Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


tisdag 17 juli 2012

Konstiga drömmar...

Alltså jag blir totalt knäpp på mina konstiga drömmar nu...
Natten till igår drömde jag, att vi bodde i mors å fars hus. Nisse satt å skrek i sovrumsfönstret, och där ute hörde jag en annan katt. Öpnnade fönstret och där satt Harry (som vart borta i över 3 år), blodig, antagligen påkörd. Magen var trasig och han satt och tuggade på sina egna inälvor.
Vaknade av att jag höll på å kräkas. (Väldigt kortfattad dröm)

I natt drömde jag att mattias sökte massa jobb. Fick jobb på ett café, och han kom aldrig hem efter första arbetsdagen. Jag åkte dit och kollade läget, lillfis med mig. Innanför dörren hängde ett gammalt svartvitt foto från när det öppnade för typ hundra år sen. Personalen på fotot va fortfarande kvar å jobbade där, och tydligen kom de aldrig därifrån när de väl börjat.

Alltså jag bara undrar vad det är för fel på min hjärna...

För ett par v sedan hade jag oxå en konsig dröm som satte sina spår. Bodde oxå i mor å fars hus. Kortfattat försvann Alicia från sängen flera ggr. En av gångerna hittade jag henne liggandes i snön utanför dörren. En gång på vinden. Nazistbilar och soldater i full ss-mundering ute i trädgården. Raggarbil med tillhörande raggare, som taget från 50-60-talet på parkeringen som skrek och hotade oss. En ful kille i köket som stod å käkade äpple iklädd en träningsoverall, som tyckte vi skulle passa oss väldigt noga annars...
Ja... HALLÅ ELLER!!!

Inte en enda natt kan jag sova med sammanhängande trevlig sömn.
Vaknar med värsta hungerattacker, huvudvärk eller ont i magen. Tjoho!!

Snipp snapp snupp, ingen sömn för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar