Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


onsdag 5 maj 2010

Kass på de här...

Ja inte e jag snabbast i världen på att rulla på med dessa inlägg...
Tänkte bara berätta lite om fredagskvällen, nu när det gått några dagar.
Till att börja med, jag hade väldigt roligt, vad jag kommer ihåg...

Började väl ca 15.30 tror jag. Ett glas bananlikör, lite jeltzin och mjölk. Jösses va gott det var. Tyvärr slog det till lite redan efter första glaset. Sen gick det av bara farten.

Det dök upp folk till höger och vänster, har ingen koll på tiderna över huvud taget. Glömde att ta bilder vilket jag tänkte gjort. Tur att jag har en lillebror med lite förstånd i behåll.
Tack iaf alla ni som dök upp, eller som jag träffade under kvällen!









Som sagt, det var en mycket trevlig afton, mycket skitsnack osv. Tyvärr finns det folk som oxå förvånar en. Men det är inget som ska få trycka ner en. Jag mår bra ändå. Man lär ju sig samtidigt vilka man ska röra sig med, särskilt when alcoholized :P
Vaknade med ränder i pannan, vilka jag har Andreas element att tacka för. Men jag hade hällt ut en massa på hans badrumsdörr så det kanske jämnar ut sig? :S
Mina foppisar var prickiga och brutalt kladdiga, och lokalen där vi var såg ut som "hallå kom å mörda mig".
Kanske ska passa på att be J, A och R om ursäkt för att deras moster va så brutalt koko där en stund. Fast jag tror att de nog hade lika roligt åt mig som jag hade, haha.

Dock... om någon skulle kunna förklara sugmärket på min kind, så skulle jag bli glad. Har inte en susning om hur det kom dit, och det vore kul att veta :)

NÄR GÖR VI OM DETTA???

Tack alla! det var superskoj! pussar å kramar

3 kommentarer:

  1. Sugmärket ja haha...nä, jag är oskyldig men jag tyckte Astrid voffen såg ganska skyldig ut dagen efter... :P

    SvaraRadera
  2. haha, inte helt omöjligt... vågar ni vara med nästa omgång oxå?

    SvaraRadera
  3. Ja, man vet aldrig. Men nästa gång får vi nog ha fler som hjälper till å städar ;P

    SvaraRadera