Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


måndag 17 maj 2010

Rörigt huvud...

God afton mina vänner!
Sitter här med världens brutalaste skallebank... Bara måste få skriva av mig lite innan huvudet går sönder i små bitar.
Först, till min syster med gubbe: Grattis! Glöm inte att hojta när Felicia listat ut det :P

Sen är jag så lättad (även om det är jättehemskt) att folk börjat se en viss person för vad denne verkligen går för. Jag vet verkligen att den samme är jättesjuk, och det är helt horribelt. Men underbart på visst sätt så folk fått upp ögonen och kanske förstår lite mer vad som hände förra sommaren, som för övrigt var lite deprimerande ändå. Det var inte vi som var koko!!!

Sen vill jag skicka en tanke till min älskade morbror Dag, som så oväntat fick reda på att han har hjärntumörer och proppar. Vi tänker på honom. Hopp och kärlek...




Sen fick jag reda på lite saker om en vän, ska inte yppa vad. Men vet att jag tänker på dig hjärtat, och finns här när du behöver mig. Ingen ska behöva gå igenom sånt själv.

Så har jag och min flikka halvbestämt att vi ska hitta på något skoj i juli. Jag bara håller tummarna och hoppas på att det blir som vi tänkt.. Gu va skojsigt!!


Och en sak till... jag behöver folks tillåtelse att lägga ut gamla videoklipp på facebook eller ev. youtube. Håller på att föra över gamla hemvideosar till datorn, och en del är bara hysteriskt skoj. Men så vet jag ju det här med rättigheter, att man inte får lägga upp vad och vem som helst. Så känner du här så där lite spontant att du vill hamna på nätet så wrajta mig plis!

Kanske att jag kan få lite ordning på det som skramlat runt i huvudet nu... Det blev bara lite kortfattat här, men jag tror nog att det räcker för idag. För er, som liksom jag, har 70 000 tankar som far i skallen, prova skriva ner det. Kanske inte så här offentligt, men ibland kan det vara trevlig att dela med sig av sådant också, och kanske få lite respons på tankar och funderingar.


Puss å hej, böcklingpastej!

2 kommentarer:

  1. Tack tack :)

    Hoppas du stöttar din vän riktigt väl vem det än är och vad det än gäller. Skicka en kram från mig! Är nog bra att skriva av sig när det är så mycket som händer...

    Nu blev jag sugen på böcklingpastej! Din fuling. ;) Måste ha!

    SvaraRadera
  2. ja visst är det gott? mums mums med purjo på!
    ska jag göra :)
    pussis

    SvaraRadera