Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


måndag 10 maj 2010

Ödehuset...

Moi moi.
Här om dagen var jag, lillebror och Mattias vid ödehuset inte så långt härifrån. Tänkte jag skulle dela med mig av några bilder därifrån, det är väldigt fint där.
Men nog inget ställe jag skulle vilja befinna mig själv på en natt. Tias råkade göra sönder ett fönster där, och någon blev sur, för jag fick en dunk i ryggen. Blev inte jätterädd, men det vart lite obehagligt.
Lägger även in några gamla bilder på huset som jag tog där inne för några månader sen(i sept).
Har fler bilder på facebook om någon vill se :)









Stiliga som 17, jag vet :)





Sen funderar vi på att ta en repris nu i slutet på maj, vad gäller partandet. Undrar om någon är intresserad av detta. kommer nog fråga lite fler så det blir lite mer blandat folk kanske.
Kommer snart skicka ut inbjudningar på facebook, och har du inte fått någon så säg till så kan la ja fixa det. Mest för att hålla koll på hur många som kanske kommer då. ev lite grillande (på engångsgrillar) och tjöt och massa trevligt sällskap. Finns ju faktiskt plats för tält å sånt här ute :)

Nu ska jag göra mig i ordning för aftonen jag tänkt spendera med systern min på hemgården. 
Som man oroar sig för dessa små syskon nu när vissa personer är i farten igen. Bara hoppas det blir lugnt framöver, tycker nog vi haft en tillräcklig dos av det där förra sommaren.
Men det bästa blir ändå på fredag, då kommer papi hem igen :) Kommer bli en mysig helg med pizza och Avatar på blueray.Nice!

puss på er små söta

3 kommentarer: