Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


lördag 24 april 2010

Borås kommun...

Haha, nu har som gjort det igen :)
Vad jag fullkomligt älskar dom där dårarna på Borås kommun... INTE.
Visst finns det undantag, det gör det ju överallt. En del där är säkert helt underbara. Men under min levnadstid har jag stött på både ett och sju riktiga jävla rötägg! Se på far min, vad hände där?
Tack gode Gud att Mattias iaf får prova på något annat... Nästa steg blir väl dock att han får söka jobb inom något annat innan han oxå hamnar bakom lås och bom för något han inte har gjort.

För de som missat så är Mattias f.d arbets plats anmält. Lex sarah som det så fint heter. Krassegången...
Titta här

Att jag lämnar ut namnet spelar ingen roll hörde jag för, titta här då... Där lämnas det ju ut iaf. Med filmklipp och hela köret!
Dom är verkligen inte riktigt kloka nånstans!
Tycker brutalt synd om de som fått stanna kvar där, samt alla nya som ska börja där. Även om det tillsatts en bättre chef tror jag det ska till ett mirakel för att få det stället på fötter efter det här...

R.I.P Krassegången, Borås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar