Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


lördag 17 april 2010

Fyller år :)

Jösses vad jag inte är så flitig på att skriva här.
Varken haft tid eller någon större lust. Men idag måste jag ju :) iaf ett litet mindre inlägg.
Jag blir 28 år idag, 2 år kvar till pension... eller nehe, hmm. Men nästan.
Än så länge har jag fått en cykel och "luftslottet som sprängdes" (yes, samlingen är nu komplett) och av josef fick jag lite bidrag till den nya bilstereon.
Igår vi va i staden, Mattias måste ju ha ett förstadagsintyg när han blir sjuk, så det blev en tripp till previa. sen va vi hungriga, och tänkte då ta nå snabbt å lätt på Max. En cheese och en macho nacho. Stannade uppe på Sjöbo för att äta. tog ett par tuggor, tyckte inte att macho nachon var särskilt god (rekommenderas absolut inte!! Får INTE blandas ihop med Mac Donalds nachoburgare, den här hade grönt klet i sig.), och det gröna kletet i var i prinip fruset, så mer än halva var helt iskall, tänkte slänga ut skiten genom fönstret. Men så blev Mattias lite förvånad av sin burgare.
Vilken fruktansvärt hård lökbit det var i, tyckte han, fast när han kollade låg det ett stort plastlock mitt i burgaren :S
Nasty!!! Hur som haver åkte vi tillbaks med bägge dessa och fick pengar tillbaks, samt nya burgare. Vägrade dock ta en grönt-klet-burgare, så fick en annan ist.
Sen när vi kom hem så röjde vi ur förråden som vi pratat om länge. Mattias hade lite problem att andas så han fick sitta och sortera mest :)
Gott att ha det gjort, och jag vart svinaktigt trött när jag la mig. Lika seg nu me, och lite ont i ryggen.
Men det spelar ingen roll, för idag ska vi träffa pappa!
Hela familjen ska knöka i en lägenhet, det ska bli spännande vill jag lova...

Så, mjau. Nu har jag iaf skrivit nånting. Bara ångrar att jag inte tog kort på burgaren med plastlock. Kom på det precis när vi hade lämnat den till dem :( Men men, vem vet, det kanske händer igen... Billig frukost/lunch blev det iaf.

Ha en bra dag, alla! Det ska jag ha, det lovar jag!
Pussar å kramar i massor till alla små söta!

2 kommentarer:

  1. "Luftslottet som sprängdes...samling komplett..." men om det sprängdes så är den ju inte komplett. Hoppas du fick lim också :P

    SvaraRadera