Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


fredag 19 mars 2010

Det är okej...

Kan man ju tro iaf. Börjar få ont i bihålorna, och är öm både här och där. Och imorn ska en orka tvätta :O
Ingen som känner sig manad att komma och hjälpa mig? Blöh, säger jag!!
Men men, imorgon är en annan dag.

Börjar få lite kläm på hur det här fungerar nu. Nog för att jag inte är helt blåst så där, men det tog mig ett par dagar att komma på att det t.o.m finns en funktion för att tjoffa in bilder i ett inlägg. Så bara för det ska jag leta upp den fulaste jag kan hitta:



Nåja, inte den fulaste kanske, men han är ju lite speciell den där. Gardin-, blomkruke- och toapappersförstöraren. Jo visst, jag hittade en uppsprättad toarulle under sängen i morse oxå. *älska*

Som jag tänkte hade jag inte allt för mycket intressant att komma med denna kväll. Har kollat lite på tv, sovit en stund, tyckt synd om mig själv och slutligen blivit trakasserad av min granne :P Tack för besöket Andreas, hade visst lite tråkigt i min ensamhet. Fortfarande lite ensamt dock.. Blir väl kanske att gå ut, ta en sista röka för idag och sen krypa ner i bädden igen och fortsätta tycka synd om sig själv?
Tjoho, vilken helkväll!

hej hopp kalles... mopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar