Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


lördag 20 mars 2010

Städdag :S

Hej hopp! Nu är tvätten äntligen snart klar. Bara lite grejs kvar i torkskåpet. Wunderbart!
Men jag hade aldrig orkat med det utan assistans. Josef och Sabina har vart så snälla och hjälpt mig med både städ och tvätt. Så i gengäld bjöd jag på lite flygande jakob. Det var riktigt gott! Dock blev det inte riktigt som tänkt. När jag vispat grädden och kollade i skafferit och i kylen kom jag på att jag glömt att köpa chilisås, och hur gott är det liksom?
Så det fick bli en anpassad variant, massa ketchup och chilipulver i. Faktiskt kan detta rekommenderas, det blev mums mums!
Till kvällsmat blir det dock en parkudden speciale från pizzerian i Ljung. Gudars va gott!

Fick höra att ett par personer ska till Borås och spela i pingstkyrkan kl 18 imorn, nästan så man måste dit alltså. Barndomsminnen...
Undrar om det finns någon i stan som kan tänkas vilja ha lite besök från 13-tiden tills det däringa börjar? Måste kolla läget!

Tandvärken bråkar fortfarande på mig, men inte lika intensivt, så man kan ju hoppas på att det är på väg bort, så man slipper det här sega, att känna sig som en halvdöd (kallrökt) makrill! Roligare saker finns ju :)



tjo och tjim, nu blir det fest i kapernaum.

4 kommentarer: