Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


tisdag 23 mars 2010

Mjau...

... och välkommen!
Gnöh, som jag bara hade lust att säga.
Det här va det segaste jag vart med om. Alltid lika mysigt att komma till hemgården, men, mjau, vad jag inte är någon morgonmänniska.
Var uppe med tuppen hela förra veckan och idag. Och om det vart därför, eller om det fortfarande är basilusker som infiltrerat systemet, så har jag gått som i en dvala hela dagen.
Först allt prat om sömn på morgonen... myyycket intressant, men att jag inte somnade sittandes är nästan helt fantastiskt :) Sen har det bara fortsatt i samma anda.
Hur som haver... Idag är det Monikas och Reines 8-åriga bröllopsdag! :) Grattis till det lyckliga paret! Men det är ju bara början, vi får fira hela släkten sen då om... 42 år? Om vi inte sitter på hem allihop, då kanske det blir lite dyrt om alla ska rekrytera personliga assistenter å sånt.
Imorgon blir det ju värsta kalaset! Reine blir ett år äldre (38) och vi ska rejva loss totalt, det har jag bestämt! Moahahaha! Nej men ett stilla firande för de närmsta (jag), lite tårta (till mig), samt några nybakta frallor (jag kommer ta med mig allt överblivet hem, så har ni tänkt att komma, så kom inte för sent). Gudars, va gott det ska bli! :D



Så där ja, va söta de är!

Nu ska här säkerligen hittas på något avancerat... Det går ju simpsons på TV6 :)
Aaaalltid lika spännande!


Ja, just det Liv, jag har rökt 7-8 st idag tror jag :) Inge vidare underbart med tanke på det otrevliga regnvädret som vart idag.

Puss och hej leverpastej



2 kommentarer:

  1. Man såg inte att du var så trött i morse men jag vet hur du kände det för jag är också jätte trött på morgonen! Ha det så bra imorgon så kanske vi ses på torsdag.... eller? KRAM

    SvaraRadera
  2. ja det lär vi nog göra, om jag inte blir akut dödssjuk eller så, vilket inte är så troligt. ska bli skoj att känna sig lite nyttig :) kramar

    SvaraRadera