Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


torsdag 25 mars 2010

Gääääsp!

Guten abend schweden!
Jaa, idag har varit en spännande dag! Tillbringade dagens tidiga timmar på hemgården igen, och oj va vi hade att göra :) Tiden bara sprang iväg, och det blev så fint med alla påsksakerna, och all choklad såg så inbjudande ut!
Man bara måste komma dit på lördag och spendera lite pengar... Åh, alla de söta små sakerna vid fiskdammen, riktigt killiga och tjejiga saker... jag skulle inte bli ledsen om jag fått med mig lite av varje hem till syskonbarnen, och mig själv.
 Ska överlägga med gubbe och plånbok på lördag om jag har råd att fiska lite efter alla andra vinster jag erövrat under dagen...

Igår var också en mycket spännande dag. Dock väldigt avkopplad framåt eftermiddagen, till den grad att vi slumrade till i soffan innan gästerna dök upp.
Jag räknar inte mig själv till gäster där, eftersom deras hem är mitt andra hem så att säga... Så jag tycker nog att jag hör med till interiören på kalas :) Men det var jag, och bror min samt tre pers till. Mycket fint!
Men inte fick jag ta med alla rester hem, dååålig stil!!
Fick iaf ta en bild av Reine med hans nya favoritost oxå ju, den får vi inte glömma!



Fint va?


Börjar bli så sjukt seg nu alltså. Jag gjorde idag, igen, vad man inte ska göra. Sova mitt på dagen... Men namnam, va gott det var! samt så ger det mig ett par timmar extra att vara vaken i natt ju. 
Blir garanterat en raid till Hedvigsborg i natt. Det var ganska längesedan vi tog en nattatripp till staden vid löning. Men så kan man köpa sig en korv eller dyl (och ett packe röka så klart!). Mysigt som tusan!

Imorn blir det möte på Solhem kl 9 inför den nya gruppen på abc som kör igång nästa vecka. Ser inte fram emot an ny grupp med nya människor, men som allt annat jag gått igenom så är det förhoppningsvis ytterligare ett steg/kliv i rätt riktning.

Så sov så gott mina vänner, nu ska jag ut å röja! Moahahahahaha!
Puss och majs!

4 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra idag söta syster! Fick besök av svärfar igår... Han gav barnen varsitt ägg. Han är som han var förut nu när Marianne är hans ALLT! Bläh. P-A berättade att jag ska försöka ta körkort och det enda han fick fram var en fnysning... Sedan ville Vincent ge honom en puss men han totalvägrade så Vincent gick iväg ledsen istället. Var faktiskt ganska skönt när han åkte igen.

    Ska prata med gubben om hemgården. Tror dessvärre att vi inte har några pengar.

    SvaraRadera
  2. ah, nej jag förstår då om ni inte kan... dock hade det räckt med lite pengar, chansen att vinna är stor och grejorna på fiskdammen är jättemysiga :)
    men kan ni inte prata med din svärfar om allt det här, hur skillnaden på honom var osv? ställ ett ultimatum. fattar han inte då så är det väl lika bra att han inte får träffa de små igen om de mår dåligt av det!
    hälsa vincent att han får pussa på mig nästa gång vi ses, hur mycket han vill även om han e döförkyld eller har magsjuka. det kan jag ta! Gubbf*n!!!!
    pussis

    SvaraRadera
  3. Vilken tid var det imorgon? Hur gick det idag? Puss

    SvaraRadera
  4. 10-15 å vi e där hela tiden :) det gick jättebra idag. börjar min nya grupp på måndag! tjoho. puss

    SvaraRadera