Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


fredag 19 mars 2010

Noooo...

Somnade med tandvärk igår :( Vaknade med samma skit idag. Tror det är en förkylning som bråkar med mig, det är ju liksom så typiskt. Inte att det värker konstant i en tand, utan det håller på å flyttar runt på högersidan. Framåt å bakåt å upp och ner .JIPPIE!!
Men det värker väl över som allt annat, haha :P

Hur som haver.. Har hunnit med att storhandla på morgonen idag, gu så gott att ha det gjort! Mat för en månad. Nu är det fritt fram att komma hit och snylta igen :D
Men blev lite deprimerad på Nisse när jag kom hem... Märks att det börjar bli varmare ute, för vad händer då, när man bor på landet? Joo, fluuuugor!! Och Nisse älskar dessa flugor! Det var han som väckte mig kl 7 i morse när han drog ner en kruka i golvet. Jord överallt! (flugjägaren i farten) MEN, det bice-igaste av allt när jag kom hem... han hade lyckats hoppa upp i min köksgardin och dra ner den på ena sidan och böja den på andra. *suck* Det går väl att fixa som allt annat, men man börjar lessna lite.
Gott att bli av med flugorna va, men persiennerna ser ut som skrutt och det var tredje blomkrukan som åkte i golvet på inte så lång tid.

Jag köpte förresten en omgång med mat i fristad på Kina Thai nu på hemvägen. Jösses, så mycket det var för 85 kr. Lite friterade räkor och kyckling, ris och sötsur sås. två ganska stora kycklingspett i jordnötssås. sen en massa massa strimlad biff med champinjoner och bambuskott. Vrålgott verkligen, lite spicy, men mums mums! Jag tog en del, Tias fick med sig lite och vi har gott och väl så vi kan äta tills vi spyr till kvällen! :)

Kanske förkylningen som gör det, men jag känner mig gött avdankad så jag ska lägga mig och glo på tv en stund å kanske somna in en sväng. Hade faktiskt vart lite gott.
Får väl se om jag skulle ha något intressant att förtälja till kvällen eller så. Dock inte helt troligt, jag lär ju inte hitta på allt för mycket. Och drömmer jag något intressant, så kommer jag ju lätt inte berätta det för nån. Sånt är hemligt :P

ZzzZznark å puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar