Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


måndag 22 mars 2010

Måste man döpa alla inlägg? :S

Jaa, hejhej...
Sitter här, nästan helkoncentrerad och tittar på csi, alltid lika spännande! Men ibland är det allt lite bra med reklampauser :)
Har vart med systern på Hemgården hela eftermiddagen och kvällen idag. Alltid lika trevligt med alla dessa goa människor. Ska dit imorn oxå hade jag tänkt. Tias jobbar och jag har absolut ingenting att göra hemma, och då kan jag ju lika väl vara lite social, och kanske göra någon nytta där. Samma sak blir det på torsdag och lördag kan jag tänka mig.
Ingen får väl heller missa vårmarknaden där på lördag kl 10-15! Massa lotterier/tombolas med fina priser! Hade jag haft gott om cash hade jag köpt alla lotter själv och inte lämnat något åt andra, muahahaha! ALLT till mig!!

Måste erkänna att jag har lite idétorka idag. Jag måste ge mig ut och hitta på saker så jag har något att skriva om. Men kom gärna med förslag annars, om det är som så att jag missar något. Kanske finns någon som tycker det är skoj att veta hur det går till när jag har bokat en heldag i tvättstugan eller dylikt?

Å glöm inte att rösta här längst ner på sidan, det är helt anonymt, så passa på nu och anmärk på hur puckad jag är :)
Det är egentligen inte så att jag är så egocentrisk att jag bara måste ha svar på just detta, det är mest en grej för att se om någon märker om jag skulle lägga upp ett annat fomulär senare :P

Tjo, hej å hå, nu börja csi igen, måååste se!

8 kommentarer:

  1. Är så glad för att du kommer till Hemgården... vi ses imorgon! KRAM:)

    SvaraRadera
  2. tack va snäll du är! det är verkligen jättemysigt å ni e så goa å snälla allihop!

    SvaraRadera
  3. följer din blogg med spänning ;) du kan ju alltid blogga omk hur många gånger du röker på en dag-hahaha...

    eller så kan du skriva typ: Liv Carlsson är bäst i hela världen;) skriv ett hlt inlägg om mig :D

    eller så kan du börja blogga om olika favorit saker.

    hm... blogga om livet du lever. om vad som gör dej stark och svag.

    nu kommer ja inte på mer...idé torka..;)

    kommer du va på vårmarknaden? funderar på att gå dit, men har ingen att gå med. sällskapa? puss och kram Livan

    SvaraRadera
  4. jo jag kommer vara där hela dagen skulle jag tro, och assistera där det behövs assistans, precis som vanligt :) så det är väl bara att trilla in när du känner för de :D

    SvaraRadera
  5. Började titta på CSI igår. Vid första reklampausen skulle jag bara vila huvudet en stund. Vaknade lagom till andra reklampausen... Sedan gick jag och la mig.

    Du kan ju alltid skriva om den sötaste och goaste systern du har ;)

    Sedan kanske du kan skriva lite om mig med:p

    Får se om jag vågar mig in på hemgården någon gång fast jag betvivlar det. Har nog gått hemma lite för länge nu.

    SvaraRadera
  6. trodde jag hade svarat på detta :S
    klart du vågar komma me till hemgården. alla är välkomna :D mysiga å snälla människor juh!

    SvaraRadera
  7. Jag kommer gärna. Tror du det finns nåt jag kan hjälpa till med?

    //Lillasystern

    SvaraRadera
  8. garanterat. c u there!

    SvaraRadera