Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


tisdag 16 mars 2010

Wohow! Ett till!!!

Det är verkligen helt fantastiskt detta. Att jag ens går in på ett sånt här ställe en andra gång, det är inte likt mig.
Men kanske det stämmer att det är bra att skriva av sig. Känns bra idag, har en fin känsla i magen minsann.
Iaf om man bortser från den gnagande oroskänslan för vad som komma skall. Har ju "bara" ett år kvar på min sjukskrivning. Så kommer tankarna, framförallt på kvällarna... vad ska jag göra? Jobb eller skola? Så jag tänkte fuska lite, kanske börja läsa lite nu redan, hade väl vart fint om man kunde få tag på nåt jobb sen när man blir utförsäkrad. Då återstår ju egentligen bara allt krångel. Ringa runt å fråga alla dumma frågor och fixa med blanketter och grejs. Funkar det bättre om man kryper ner å lägger sig bakom en sten? Hehe.
Men allt det där är ändå som en liten fis i rymden om man jämför med allt positivt som känns. Är det våren?
Så underbart nu när det blir allt ljusare och varmare ute *suck*.
På tal om det, när är det man ska flytta om klockan? Det torde väl vara snart?

Det allra mest fantastiska här just, måste väl vara att jag verkar ha lärt mig att det finns stora bokstäver! Helt fantastiskt!!

Nu tåls det allt att tänkas på om man ska offra tid för att fortsätta skriva här... ^^ vem vet...

1 kommentar:

  1. Japp jag tycker absolut du ska fortsätta skriva. Jag läser gärna vet du :)

    SvaraRadera