Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


fredag 26 mars 2010

Segus miriamus

Goder afton!
Kort uppdatering idag, då jag tänkt att herr John Blund ska besöka mig tidigt i afton, så man orkar med morgondagen :)
Var på intro-möte idag med Marja på abc, ska börja i kamomillgruppen på måndag eftermiddag. Fick lite info om vad vi kommer göra, och jag tror att det kommer passa mig som handen i handsken!
Ser riktigt fram emot detta!

Så, imorn, för de som missat det, är det vårmarknad på Hemgården nere vid Södra torget! 10-15. Massa fina grejor, tombolas och chokladhjul m.m. Billigt fika!
Får ICKE under några omständigheter missa detta! :)

Imorgon kommer jag troligen bli ganska så rund under fötterna framåt aftonen, och för den som känner sig manad är det bara att hänga på. Grillmat kan vara bra då jag tänker plåga igång mammas stackars elgrill under kvällen. Annars höra av sig, kan finnas sovplatser för den som hojtar i tid.

pussisar å kramisar å god natt :)


2 kommentarer:

  1. Tackar för en trevlig stund. Väldigt fina grejer i den där dammen ;)

    SvaraRadera
  2. mm ja sa ju det :) de va kul att ni kom! pussa di små från mig!

    SvaraRadera