Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


torsdag 18 mars 2010

Sooo, sloooow...

Goder afton, goder afton, båd herre å fru, trallaalllaalalalla...

Näe, är man lite seger eller? femte dagen den här veckan jag har vart uppe med tuppen. Det bådar inte bra detta! :)
Har fått en hel del gjort, men inte riktigt allt som jag har velat. Allt är mitt dåliga minnes fel. Försöker komma ihåg allt, men vet att det blir sån brutal kaos där inne. Stoppade in lite ny info på Hemgården här om dagen, och så vips försvann memot jag lagt in att skriva brev till pappa. Hemsk är jag, HEMSK!
Iaf så vart ja ju iväg på abc idag, avslutningen med gruppen... Vad ska jag säga?
*yyyyyyyyyyyyyyyyyyl!!* Buhu, snyft, uäääähäää å snörvel! Fy vad tråkigt att det är slut. Visst att det skulle vara en sorts behandling, men jag har haft så mycket mer skoj där det sista än jag haft för övrig på myyyyycket mycket länge!
Om någon från gruppen råkar läsa detta; TACK! har haft så skoj, och alla va helt underbara!
Fick iaf reda på efter gruppen, på mötet, att jag ska fortsätta som tänkt, fast i kamomillgrupp då, hej å hå va ja kommer bli bäst! :P
Tog en promenix ner till systern på hemgården efteråt, de gick bra men kära nån va ja inte har nån vidare kondis! Kan ju iofs varit en bidragande orsak att jag inte hann äta nåt i morse och inte ens hade råd med en fjuttig ostmacka på abc. Men syrran gav mig ris och lite strimlad biff från det nya thai-stället i fristad. Gud, va gott det var!!! blir nog att köpa me sig lite kina eller thai därifrån imorn efter storhandlingen på willys (ser inte fram emot detta).

Så iaf, när jag slutligen kom hem... ZZZzzzzZZzZzZzzzzZZzzZZZZZzzZZ. Jag slocknade som ett ljus i en simbassäng. Mjau, va trött jag vart! Hann dock slänga ihop en burgare innan jag däckade, det va lite gott. Inte ätit sen i somras.
Så vaknar man, hungrig igen :) underbara lilla magsäck!

Vem vet, kanske kommer på något mer intelligent att skriva ner här senare, men nu ska jag gå och tysta magen. SCHHH!

puss å kram alla små söta

1 kommentar:

  1. du är bäst! sååå roligt att gå i samma grupp som du! tjejen med glimten i ögat ;) puss liv

    SvaraRadera