Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


onsdag 17 mars 2010

Liiite upprörd bara

Blev bara liiiite upprörd när jag letade efter betygskopiorna. Hitta allt mellan himmel och jord, allt utom det jag behöver!Så typiskt!!
Och så blir en så ilsker på någon som verkligen kan konsten att slarva bort saker åt mig. Hittar myskosaker på de lustigaste ställena verkligen!
I min lilla kista, som jag fick av mor när jag va liten kicka, har jag samlat små minnen, saker som vart viktiga och väldigt privata. Tänkte att de kanske hade hamnat där i tillsammans med mina betyg från högstadiet... Men icke!
Vad hittade jag där i? Joo, massa massa brev, från div ställen, som inte ens var mina! Borde vara lagligt att slå personer som är så fatalt duktiga på att förvirra ens tillvaro. Haha, känns som om jag vart där förut... Vem har inte hört den gamla klassikern, "glöm nu inte att lämna skivorna när du ändå åker förbi borgstena". Hihihihi...

Gaah, kan man bli knas för mindre?
Och... som årets aprilskämt ska jag ut på krogen 1:a april. Någon mer som känner sig manad att följa med? Kan bli hysteriskt skoj, men oxå en bicekväll för den som inte passar sig :P

Nu ska jag glo på tv å fundera över min förvirrade tillvaro en stund.

puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar