Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


onsdag 17 mars 2010

God morgon!

Hojt hojt!
Här sitter jag på hemgården igen å snyltar lite internet :) Är ju jättesnäll å assisterar lilla storasyster i hennes svåra arbete. Laminera bilder är faktiskt seriöst jobbigt :P
Det är allt lite mysigt här, med alla trevliga människor:)

Åh, har fått svar från Herrljunga komvux nu, ska nog få nån hjälp att komma igång med studier, det hade ju vart helgott verkligen! bara tråkigt om mina gamla betyg inte gäller längre så jag måste göra om alla kurser. Fast å andra sidan fixar väl jag det!

Så... vad händer annars i dagen? Jo vi väntar på möte som tanten ska ha. Gubben från af ska komma hit å prata framtid med systern, och jag hänger på som moraliskt stöd, sånt kan behövas.
Sen blir det väl att fortsätta hänga här till kl 16 ungefär kan tänkas. Sen hem å plåga katten, höhöhö. Mitt hem är egentligen i behov av städning, men det är ju inte alltför skoj så det kan nog vänta en dag eller tre.

Tjo å hej, skriver säkert mer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar