Välkommen hit!

Så kul att du kommer på besök :)


måndag 15 mars 2010

Första försöket

Mången gång har jag tänkt tanken, åh jag måste börja blogga. Men de tankarna försvann lika fort varje gång. Har ju alltid så mycket annat som är viktigare!
har alltid rekommenderat folk omkring mig att skriva ner tankar, funderingar osv, allt för at lätta lite på trycket innanför skallbenet. Men typiskt nog är jag en sån som aldrig följer sina egna råd. Utan kommer på att det är nog dags att börja skriva ner lite skit ändå, nu när det är helt ute att blogga! :P

Var iaf på hemgården i borås idag. trakasserade stackars storasyster. Tvingade med stackars lillasyster oxå, tur jag hann trycka i henne ett par ipren så febern inte var för hög. Ush va jag är hemsk! Men skoj var det iaf, människorna är alltid lika trevliga!

Imorn är en annan dag. Ska till abc igen, måste detta. Det är sista veckan med våran grupp *yyyyyyyyyyyl* och *snyft*. Vill inte sluta! Men vi kompenserar detta lite med landgång imorn och tårta på torsdag om jag inte har helt fel. Tungt ändå, kan väl bara hoppas att man kan hålla kontakten med en del av de underbara människorna man lärt känna där.

Nej nu är det nanedags för jirmast. Kudden yler efter mig, och kissen ligger och snarkar tillsammans med ett annat monster :P

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar